PRESSEMEDDELELSE: Pon Equipment styrker sin serviceorganisation
Pon Equipment styrker sin serviceorganisation
Et team bestående af 4 udemontør-formænd med base i Brøndby-afdelingen vil fremover sikre kunderne den mest optimale service. Dette vil styrke Pon Equipments ambition om, altid at være tilgængelig og levere den bedste service til kunderne.
Kunderne ønsker mere ensartethed, og det tager Pon Equipment nu konsekvensen af.
– Vi samler formændene for de udekørende mekanikere her i Brøndby. Formændene skal servicere hele landet, og vi foretager denne ændring for at styrke vores servicering af kunderne i markedet. Vi oplever, at flere af vores kunder har opgaver i både Jylland og på Sjælland, og derfor også forventer, at vi yder en ensartet service, siger servicedirektør Henrik Steen, Pon Equipment.
Bedre og mere effektiv udnyttelse af vores kompetencer
Pon Equipment ser omlægningen som en klar fordel for kunderne, fordi virksomheden hermed kan optimere planlægningen og udnyttelsen af de udekørende montørers resurser og kompetencer.
– Vi har indtil i dag ikke så meget interaktion mellem Skejby og Brøndby, og det har betydet, at vi har manglet noget koordination i den måde, vi bruger montørerne. Men det laver vi om på nu. Vores kunder skal blot som tidligere ringe på vores hovednummer 70252211, så vil vi som altid gøre alt, hvad vi kan for at assistere vores kunder, siger Henrik Steen.
Yderligere information
Servicedirektør Henrik Steen, 2075 9948